Home
Onze werkwijze
Onze diensten
Referenties
Casius over ons
Gastenboek
Verbouwingschecklist
Vacatures
Contact
Sitemap

 

 

Samenwerking en klanttevredenheid

Heico bouw en Casis zijn sinds 1 februari 2010 een samenwerkingsverband aangegaan. Hieronder leest u de ervaringen van Casius met Heico Bouw. Wij mogen met trots zeggen dat wij een goede en betrouwbare aannemer zijn!

 


Onderwerp: Samenwerking en klanttevredenheid
Datum: wo, 04. apr 2012
Van: Guido Huizenga

Geachte heer Van Heijningen,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek op maandag 4 april 2012, heb ik de zaken even op een rijtje gezet.


U bent sinds 1 februari 2010 partner in het netwerk van Casius. Volgens onze gegevens hebt u inmiddels 35 projectvoorstellen die u via ons hebt ontvangen, uitgevoerd. Wij vragen iedereen die via onze website een aanvraag plaats om middels een projectmap ons op de hoogte te houden van de kwaliteiten en de gebreken van ons partnernetwerk. Uit de feedback die wij krijgen van alle klanten waarmee we u in contact hebben gebracht, dus ook de klanten waarbij u het werk uiteindelijk niet hebt uitgevoerd, kunnen we een aantal zaken concluderen.

Activiteiten
U staat bij ons aangemeld voor een breed scala aan werkzaamheden, met de nadruk op alle activiteiten onder de rubriek 'Bouwbedrijf/Aannemer'. Onder deze rubriek vallen onder andere dakkapellen, garages, houtskeletbouw, kelderbouw, serrebouw, op-, aan- en uitbouwen en restauratie/renovatie. Verder ontvangt u van ons onder andere allerhande dakdekkerswerk, badkamers, keukens, metselwerk en timmerwerkzaamheden in de meest brede zin van het woord.

Communicatie
U bent zeer proactief in de communicatie naar en met klanten. In nagenoeg alle gevallen neemt u direct contact op met de klant en in een spaarzaam geval is de klant u voor. Op dit punt scoort u ver boven het gemiddelde binnen het netwerk. Daarbij verschijnt u altijd op tijd, in het geval u een afspraak hebt gemaakt met de klant voor een bezoek ter plaatse.

Offerte
In vrijwel alle gevallen ontvangt de klant binnen de afgesproken tijd een offerte van u, die vervolgens door de klant als kwalitatief goed wordt beoordeeld. Daarbij geeft ongeveer 80% van de klanten aan dat u prijstechnisch gezien prima concurreert met uw vakbroeders. In ongeveer 20% van de gevallen gaf de klant aan dat uw offerte hoger uitviel dat die van de concurrenten.

Uitgevoerd werk
Op het percentage uitgevoerd werk (in verhouding tot het aantal maal toegezonden klantgegevens) scoort u beduidend hoger dan het gemiddelde binnen het netwerk. Mijn inziens vloeit dit direct voort uit de manier waarop een partner omgaat met de klanten en de mate waarin een partner in het voorproces duidelijke afspraken maakt met de klant en zich hier ook aan houdt.

Klanttevredenheid
Na 35 uitgevoerde werken scoort u nog altijd uitzonderlijk hoog op klanttevredenheid. Ik zal u een bloemlezing uit de commentaren die wij hebben ontvangen van onze klanten besparen en volsta hier met de opmerking dat men, na afronding van de werkzaamheden, unaniem lovend is over het proces, de communicatie en de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden.

Conclusie
Op basis van bovenstaande feiten komt u bij ons op dit moment snel boven drijven bij de selectie van bedrijven voor interessante opdrachten en sturen wij u de gegevens van onze klanten in het volste vertrouwen toe. Van onze zijde bestempelen wij de samenwerking als aangenaam en zeer vruchtbaar en wij hopen nog lang op deze voet met elkaar door te kunnen werken.

 Met vriendelijke groet,

Guido Huizenga
Backoffice Support

 

Casius Nederland B.V.
H.J.E. Wenckebachweg 150F
1096 AR Amsterdam

Top
Heico Bouw- en aannemingsbedrijf B.V. | Info@heicobouw.nl